جذب بانوان طلبه در آموزش و پرورش نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد
257989

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) همدان گفت: بانوان طلبه با حضور در نهادها و ارگان های مختلف به ویژه آموزش و پرورش توانند تاثیر بسیاری در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کنند.

خانم افشین زاده در گفت و گو با خبرگزاری کوثر اظهار داشت: ثبت نام پذیرش در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) همدان تاکنون نسبت به سال گذشته رشد 30 درصدی داشته است.
وی با اشاره به همکاری برخی از ارگان ها از جمله بسیج در تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران افزود: امتیازاتی که این مدرسه علمیه خواهران داراست در تبلیغات پذیرش درج شد که این مساله تاثیر بسیاری در افزایش ثبت نام پذیرش داشته است.
وی با اشاره به فعالیت مبلغان در فضای مجازی در زمینه تبلیغ پذیرش تصریح کرد: نقطه قوت پذیرش حوزه علمیه خواهران طی سال‌جاری بالا رفتن حداکثر سن داوطبان و نقطه ضعف آن حذف دوره پاره وقت بود.
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) همدان بیان کرد: ارتباط خوب بانوان طلبه با مردم می تواند تاثیر بسیاری در افزایش ثبت نام پذیرش حوزه علمیه خواهران داشته باشد.
وی گفت: بانوان طلبه مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) در ایام شیوع کرونا در مراکز مختلف سطح شهر خدمت رسانی کردند که این امر تاثیر بسیار زیادی در شناخت بیشتر این مدرسه علمیه خواهران داشت.
وی با بیان اینکه کیفی سازی اقدامات حوزه علمیه خواهران تاثیر بسیاری در شناخت بیشتر این نهاد دارد، افزود: چنانچه وحدت حوزه و دانشگاه را در حوزه علمیه خواهران تبیین و ترویج کنیم می توانیم تاثیر بسیاری را در شناساندن این نهاد به مردم داشته باشیم.
خانم افشین زاده بیان کرد: باید با آموزش و پرورش ارتباط گسترده ای داشته باشیم و دانش آموزان به ویژه دوره متوسطه دوم را با حوزه علمیه خواهران آشنا کنیم.
وی گفت: بانوان طلبه چنانچه بتوانند در نهادها و ارگان های مختلف ورود پیدا کنند می توانند تاثیر بسیاری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند که یکی از مهمترین ارگان ها در این زمینه آموزش و پرورش است که حضور بانوان طلبه در آن امری ضروری است.

برچسب‌ها