ثبت نام پذیرش در مدرسه علمیه خواهران گرگان رشد 55 درصدی داشته است
258124

مدیر مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه(سلام الله علیها) گرگان با اشاره به رشد 55 درصدی ثبت نام پذیرش نسبت به سال گذشته در مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه(سلام الله علیها) گرگان افزود: تبلیغات چهره به چهره برای آشنایی مردم با حوزه علمیه خواهران قبل از کرونا و تبلیغات در فضای مجازی بعد از کرونا انجام گرفت.

خانم ربابه حلاجی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر با اشاره به رشد 55 درصدی ثبت نام پذیرش نسبت به سال گذشته در مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه(سلام الله علیها) گرگان افزود: از آنجایی که سال گذشته زمان ثبت نام در فصل گرم سال بود و استان گلستان نیز از استان های گرمسیری است که در این فصل به ییلاق سفر می کنند بنابرین تعداد افراد کمی در شهر حضور داشتند و امکان تبلیغ چهره به چهره نیز در مدارس به دلیل تعطیلی وجود نداشت که این مسائل موجب کاهش پذیرش در این مدرسه علمیه خواهران شده بود.
وی با اشاره به حضور پررنگ این مدرسه علمیه خواهران در فضای مجازی جهت تبلیغ پذیرش طی سالجاری افزود: تبلیغات پذیرش در ارگان های مختلف از جمله سازمان تبلیغات، اداره کل اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و صدا و سیما و همچنین با نصب بنر در سطح شهر نیز انجام گرفت.
مدیر مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه(سلام الله علیها) گرگان بیان کرد: تبلیغات چهره به چهره برای آشنایی مردم با حوزه علمیه خواهران قبل از کرونا و تبلیغات در فضای مجازی بعد از کرونا انجام گرفت.
وی گفت: مبلغان این مدرسه علمیه خواهران در طول سال در مدارس آموزش و پرورش حضور یافته و دانش آموزان را با حوزه علمیه خواهران آشنا می سازند.
خانم حلاجی با اشاره به ضرورت وجود خروجی مناسب در حوزه علمیه خواهران افزود:‌ بانوان طلبه نیازمند امنیت شغلی هستند بنابرین چنانچه تدابیری اندیشیده شود تا اعتماد بالاتری در زمینه شغل آینده خود داشته باشند با اطمینان خاطر بیشتری ثبت نام می کنند.
وی با اشاره به فعالیت بانوان طلبه در زمینه تبلیغ پذیرش تصریح کرد: بانوان طلبه در گروه های مجازی خود به تبلیغ پذیرش اقدام کردند و تبلیغ چهره به چهره نیز توسط آنها انجام گرفت.
مدیر مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه(سلام الله علیها) گرگان بیان کرد: بانوان طلبه نباید تنها فعالیت خود را به مسائل دینی معطوف کنند بلکه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نیز باید فعالیت داشته باشند.
وی گفت: باید در حوزه علمیه خواهران آموزش های لازم در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ارائه شود تا بانوان طلبه بتوانند این آموزش ها را به مردم انتقال دهند.
خانم حلاجی عنوان کرد: به منظور آموزش بانوان طلبه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در این مدرسه کارگاه هایی در زمینه های مختلف از جمله خانواده، تربیت فرزند، شبهات اعتقادی، روابط همسران با یکدیگر، زوج برتر و سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

برچسب‌ها