تبلیغ چهره به چهره در افزایش ثبت نام کنندگان پذیرش موثر است
258249

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) اردبیل، تبلیغ چهره به چهره را موجب افزایش پذیرش طی سالجاری دانست و افزود: تبلیغات پذیرش برای کمیته امداد و گروه های جهادی به صورت چهره به چهره انجام شد.

خانم افسانه جهانی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر با اشاره به رشد 2 برابر پذیرش در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) اردبیل افزود: قبل از آغاز پذیرش مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس علمیه خواهران این استان برگزار کرد که در این جلسه تجربیات مدیران در زمینه پذیرش جمع آوری و به عنوان صورت جلسه به همه مدیران مدارس ابلاغ شد.
وی تبلیغ چهره به چهره را موجب افزایش پذیرش طی سالجاری دانست و افزود: تبلیغات پذیرش برای کمیته امداد و گروه های جهادی به صورت چهره به چهره انجام شد.
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) اردبیل بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس آموزش و پرورش به دلیل شیوع ویروس کرونا پوستر تبلیغ پذیرش به همه مدیران مدارس ارسال شد.
وی گفت: پوسترهای تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران در همه کانال های پربازدید شهر اردبیل منتشر شد که تاثیر بسیاری در افزایش ثبت نام پذیرش داشت.
خانم جهانی ابراز کرد: در بسته های معیشتی که در ایام شیوع کرونا توسط حوزه علمیه خواهران، مرکز خدمات حوزه علمیه و غیره میان نیازمندان توزیع شد، آگهی تبلیغ پذیرش قرار گرفت.
وی بهترین راه حل برای افزایش ثبت نام پذیرش را ورود به مدارس آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: اکنون بسیاری از ثبت نام کنندگان حوزه علمیه خواهران بانوان با سنین بالاتر هستند در حالیکه باید بسترسازی لازم برای ورود دانش آموزان به این نهاد فراهم شود.
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) اردبیل بیان کرد: چنانچه بتوانیم از سن تکلیف دانش آموزان دختر برای آنها پشتیبان مذهبی از سوی حوزه علمیه خواهران معرفی کنیم که همیشه همراهشان باشد، تاثیر بسیاری بر روی ورود آن ها به حوزه علمیه خواهران در آینده خواهد داشت.
وی گفت: مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) اردبیل به مرکز نگهداری از بانوان خشونت دیده به منظور کاهش آسیب های اجتماعی ورود یافته است.
خانم جهانی عنوان کرد: چنانچه بتوانیم اخلاق، احکام و عقاید را به خوبی میان مردم تحکیم کنیم تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

برچسب‌ها