توجه به مراسم اهل بیت(ع) از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است
258739

معاون فرهنگی_تبلیغی مدرسه علمیه نرجسیه(سلام الله عليها) گفت: یکی از افتخارهای جمهوری اسلامی ایران، توجه ویژه مردم نسبت به برنامه ها و مراسم اهل بیت(ع) است که در تمام شهرهای كشور مشاهده می شود.

خانم زهرا صالحی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از هرمزگان بیان کرد: دهه کرامت یکی از مناسبت های پر خیر و برکت مي باشد که خداوند به واسطه وجود ائمه(علیهم السلام) برای انسان ها به ارمغان گذاشته است.

معاون فرهنگی_تبلیغی مدرسه علميه خواهران نرجسيه(سلام الله عليها) رودان خاطر نشان‌ کرد: نخستین روز از ماه ذی القعده روز ولادت حضرت معصومه(سلام الله عليها) و ۱۰ روز بعد از آن ولادت با سعادت حضرت امام رضا(عليه السلام) است که به همین مناسبت هر ساله در این ایام، جشن ها و برنامه های مختلفی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به فرصت تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) در این ایام توسط طلاب یادآور شد: در این ایام، امکان برگزاری جشن های شادی به صورت حضوری نیست، با این حال طلاب، از وظیفه خود غافل نبوده و بیش از پیش به تبلیغ و ترویج سیره اهل بیت(عليهم السلام) در فضای مجازی می پردازند.

معاون فرهنگی مدرسه علميه خواهران نرجسيه(سلام الله عليها) رودان در پایان بیان کرد: سیره زندگی امام(عليه السلام) یک الگوی کامل برای تمام مسلمانان به خصوص طلاب است که در تمام عرصه های زندگی خود از جمله عرصه عبادی، اخلاقی، سیاسی از آن بهره برده و بتوانند در زندگی خود و در جامعه تاثیرگذار باشند.

برچسب‌ها