خواهران طلبه از ظرفيت علمي و تبليغي برخوردارند
258824

مدير حوزه علميه خواهران استان قزوين با اشاره به برخی از مطالبات حوزه علمیه خواهران از سازمان تبلیغات بیان داشت: خواهران طلبه از ظرفيت بسیار بالای علمی و تبلیغی برخوردارند.

به گزارش خبرگزاري كوثر از استان قزوين، حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو در دیدار با مدیر کل جدید سازمان تبلیغات  استان قزوین گزارش کوتاهی از فعالیت های مجموعه حوزه علمیه خواهران استان قزوین ارائه کرد و در ادامه بر گسترش ارتباط سازنده ميان دو نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران و سازمان تبلیغات تاکید داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به برخی از مطالبات حوزه علمیه خواهران  از سازمان تبلیغات بیان داشت: خواهران طلبه از ظرفيت بسیار بالای علمی و تبلیغی برخوردارند.

وي گفت: حوزه علمیه خواهران استان قزوین در راستای موفقیت تبلیغی خواهران طلبه اقدام به برگزاری دوره حیات طیبه کرد و به تربيت برخی از خواهران به صورت تخصصی در موضوع خاص پرداخت تا این خواهران بتوانند در موضوعات تبلیغی به صورت تخصصی وارد شوند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین زهرایی مدیر کل جدید سازمان تبلیغات استان قزوین گفت: با توجه به شناخت و فعالیتی که در حوزه علمیه خواهران مشاهده شده باید گفت حوزه علمیه خواهران یکی از با ظرفیت ترین منابع فرهنگی ما است که برای پیشبرد اهداف دینی و ملی باید از این ظرفیت عظیم طلاب خواهر استفاده کنیم.

برچسب‌ها