حضور بانوان طلبه در مدارس قزوين ثمرات بسياري دارد
259019

مدیر کل اداره آموزش پرورش استان قزوین گفت: شاهد حضور طلاب خواهر در مدارس آموزش و پرورش هستیم که دارای ثمرات زیادی می باشد.

به گزارش خبرگزاري كوثر از قزوين، آقاي اصغري در ديدار با مدير حوزه علميه خواهران استان قزوين، بانوان طلبه را دارای ظرفیت بسیار بالایی در عرصه تعلیم و تربیت دانست و افزود: شاهد حضور طلاب خواهر در مدارس اموزش و پرورش هستیم که دارای ثمرات زیادی می باشد.

مدیر کل اداره آموزش پرورش استان قزوین گفت: تمهیدات لازم برای حضور و فعالیت طلاب در مدارس آموزش و پرورش انديشيده شده و آماده همکاری لازم با حوزه علمیه خواهران هستیم ودر این مسیر تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم نیروهای با استعداد و ارزشی تربیت کنیم.

در این نشست خانم سمیه مهدوی منش معاون پژوهش حوزه علميه خواهران استان قزوین از آمادگی حوزه علمیه خواهران در بررسی پژوهش محور در موضوع مسائل مورد نیاز دانش آموزان خبر داد و گفت: برخی از کتب در حال تدریس در مدارس آموزش و پرورش دارای ایراداتی است که ما آمادگی داریم در یک تیم پژوهشی این موارد را بررسی و تقدیم آموزش و پرورش استان کنیم.

خانم اکرم نظری معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قزوین نکاتی را در خصوص حضور خواهران طلبه در مدارس مطرح کرد و بیان داشت: برای حضور طلاب خواهر در مدارس باید هماهنگی های بیشتری صورت پذیرد که برخی از مسائل بوجود نيايد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوين ضمن اعلام آمادگی اين نهاد در گسترش هرچه بیشتر ارتباطات ميان حوزه علمیه و آموزش وپرورش افزود: چنانچه  این ارتباط محقق شود شاهد حضور نیروهای انقلابی و مثمر ثمر در جامعه خواهيم بود.

برچسب‌ها