پیام مراسم شیر خوارگان، حقانیت قیام امام حسین (ع) است
260933

معاون پژوهش مدرسه علمیه نرجسیه رودان گفت: برگزاری مراسم شیر خوارگان پیام حقانیت قیام عاشورا را به گوش جهانیان می رساند.

خانم معصومه خادمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان ضمن گرامی داشت و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بیان کرد: دشمنان اسلام از برگزاری مراسم شیر خوارگان هراس دارند چون این برنامه ها می تواند همبستگی بین مسلمانان را تقویت کند.

خانم خادمی ضمن اشاره به بیانات امام خامنه ای(حفظه الله)"اوج مصیبت در کربلا شهادت حضرت علی اصغر (علیه السلام) این طفل شش ماهه در آغوش پدر است" افزود: حضرت علی اصغر (علیه السلام) کم سن و سال ترین و مظلوم ترین شهید کربلا است.

وی با بیان این که امسال با توجه به مشکل جهانی کرونا، همایش شیر خوارگان با شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد تصریح کرد: امسال در خانه ها دست توسل به گهواره باب الحوائج زده و دعا کردیم خداوند به خاطر شیر خواره امام حسین دنیا را از ناراحتی نجات دهد.

وی در پایان با بیان اینکه شهادت جانسوز علی اصغر علیه (علیه السلام) اوج قساوت و جنایت دشمنان اهل بیت (علیهم السلام) است خاطر نشان کرد: شهادت طفل شش ماهه با گلوی پاره حاکی از این مساله است که دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) جنایت را به بالاترین حد خود رسانده و با ناجوانمردی، ستمگری و بی رحمی حتی به کودک شیر خوار در آغوش پدر رحم نکردند.

برچسب‌ها