گرایش خواهران برازجانی به علوم حوزوی ۳۰ درصد افزایش یافت
261236

مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(سلام الله علیها) برازجان-بوشهر گفت: در سال تحصیلی جدید گرایش داوطلبان خواهر به علوم حوزوی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، بگم کیان قائد مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه( سلام الله علیها) در رابطه با پذیرش طلاب خواهر برازجانی در سال تحصیلی جدید گفت: اصلی ترین هدف ما از پذیرش خواهران در حوزه های علمیه تربیت بانوان فرهیخته و با معنویت و دارای شاخصه های اصلی طلبگی برای ترویج و تبیین معارف اسلامی در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه ارزش کار دینی هدایت مردم به سوی روشنایی و دور کردن آنان از تاریکی و تباهی است افزود: امسال با اشاره به شرایط جامعه و محدودیت‌های تبلیغ چهره  به چهره در مدارس دخترانه، فعالیت تبلیغی با کمک مبلغین در فضای مجازی صورت پذیرفت.
مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید گرایش داوطلبان خواهر برازجانی به علوم حوزوی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به رسالتهای طلبگی در جامعه ، بیان کرد: مدرسه علمیه خواهران برازجان با سابقه ۲۰ ساله دارای ۶۰۰ طلبه که با هدف یاری رساندن به دین خدا و اسلام مشغول به تحصیل و انجام دادن رسالت های تبلیغ دین مبین اسلام هستند.

برچسب‌ها