اهانت به پیامبر اکرم (ص)، اهانت به قرآن است
262292

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه گفت: عصاره تمام پیامبران در حضرت محمد (ص) وجود دارد لذا کسانی که به پیامبر اکرم (ص) توهین می کنند در واقع به تمام پیامبران و قرآن اهانت کرده‌اند.

خانم عاطفه انصاری در گفت و گو با خبرنگار خبر گذاری کوثر از هرمزگان ضمن تسلیت به مناسبت سوگواری ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بیان کرد: دو جریان حق و باطل در طول تاریخ بوده و تا قیامت ادامه دارد ولی پایان کار این دو جریان را قرآن مشخص کرده است.

خانم انصاری با تاکید بر اینکه جریان حق تدوام، پیشرفت و کمال دارد و جریان باطل تظاهر به پیشرفت کرده و کاری از پیش نمی برد، افزود: باطل، جولان می دهد اما توانایی حضور در صحنه را ندارد و گاهی به صورت پنهانی و محدود خودنمایی می کنند اما از آن طرف پیروزی نهایی در اختیار جریان حق خواهد بود.

استاد حوزه با اشاره به توهین یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام گفت: کسانی که در طول تاریخ اراده‌ کرده اند نور خدا و پیامبر خدا (صل الله و آله و سلم) را خاموش کنند هیچ گاه به جایی نمی رسند زیرا خداوند اراده‌ کرده نور خود را بر مردم‌ تابیده و اراده‌ خداوند بالاتر از همه اراده‌ ها است.


وی ضمن تاکید بر بیانات امام خامنه ای(حفظه الله) "دشمنی های سیاستمداران غربی با اسلام را فراموش نکنید" خاطر نشان کرد: دشمنان از اسلام ناب می ترسند و در ظاهر ایران هراسی راه انداخته و ایران و اسلام را همزمان مورد حمله قرار می‌دهند.

خانم انصاری در پایان ضمن تاکید بر اینکه قرآن کریم کلام وحی، سرچشمه همه کمالات و کتاب هدایت بشریت و رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) پیامبر نور و رحمت است افزود: دشمنان به دلیل هراس از گسترش اسلام در میان جوامع مختلف، تلاش می کنند با انجام این گونه اقدامات ناپسند در مقابل حقیقت ایستاده و برای رسیدن به اهداف نامشروع خود، دست به دسیسه و توهین می زنند.

برچسب‌ها