تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم
263107

مدیر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر گفت: امروز نباید از مشکلات و سختی های موجود هراس داشته باشیم، بلکه همانند دروان دفاع مقدس باید تهدیدات موجود را تبدیل به فرصت کنیم.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم مظلومی در جمع طلاب مدرسه علمیه قدسیه بهشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: ما از جنگ که تهدیدی برایمان بود، استفاده کرده و فهمیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم؛ به همین خاطر ریشه نقلاب را محکم کرده و وحدت و همبستگی مان بیشتر شد؛ همچنین دوست و دشمن را از هم شناخته و انقلابمان را به جهان صادر کردیم و در نهایت ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.
وی افزود: امروزه با وجود ویروس کرونا و مشکلاتی که جامعه را درگیر خود کرده است، نباید از این سختی ها بترسیم؛ بلکه همانند دروان دفاع مقدس با تمسک به روایت افضل الاعمال احمزها، تهدیدات موجود در هر زمینه ای را باید تبدیل به فرصت کنیم.
وی با بیان این که کرونا هم تهدیدی است که باید تبدیل به فرصت شود، تاکید کرد: اگرچه در شرایط کنونی کلاس های درس مجازی است، اما شما سربازان حوزه های علمیه هستید و دستورالعمل طلبگی در تمام زندگی شما جاری است.
مدیرمدرسه علمیه خواهران بهشهر اظهار کرد: پیامبر اسلام در مورد مقام ومنزلت طالبان علم احادیث زیادی دارند که در روایتی از ایشان امده است که خداوند، ملائکه، اهل آسمان و زمین و حتی مورچگان زیر سنگ و ماهی در دریا برای اهل علم سلام و درود می فرستند.
وی با اشاره به روایت حضرت علی(علیه السلام) در مورد ارزش علم آموزی خاطر نشان کرد: علم اسلحه ی برنده ای در مقابل دشمن، و دوست و انیس انسان در تنهائی است که خداوند اقوام را به وسیله ی آن بالا می برد.

 

برچسب‌ها