فراگیری علوم و معارف الهی از اهمیت راهبردی برخوردار است
263113

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بر اهمیت راهبردی فراگیری علوم و معارف الهی در سطح جامعه تاكيد كرد.

 به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمين علی اکبر اسماعیلی در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید با اشاره به آیه122 سوره مبارکه توبهگفت: مهمترین ماموریت پیامبران جهاد فرهنگی و علمی است.
وی در ادامه افزود: ارزش جهاد علمی به مراتب بیشتر از جهاد فیزیکی است زيرا هر مقدار علم، شناخت و معرفت ما نسبت به علوم بیشتر باشد گام های موثرتر و بیشتری برداشته می شود.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه آیه طلبگی اظهار کرد: آیه 122 سوره مبارکه توبه برای دریافت و تبلیغ دین در زمان پیامبر و شور و شوق شهادت و شرکت در جبهه ها نازل شده است و جامعه ایمانی را نسبت به غافل شدن از جهاد علمی توبیخ می نماید و این نشان دهنده اهمیت راهبردی فراگیری علوم و معارف الهی در سطح جامعه است و اکنون بهترین مکان برای تحصیل دین، ورود به حوزه های علمیه است و انتخاب شما به فراگيري و تحصيل علوم حوزوی، قابل تحسين و تقدير است.
وی ضمن بیان اینکه تفقه در دین و تبلیغ آن از مهمترین وظایف طلبگی است، یادآور شد: بايد نیت ما در کسب علوم دینی، نیت تبلیغ و ترویج دین باشد و رضایت قلبی امام زمان(عج الله) سرمایه همه ما قرار گيرد.

 

برچسب‌ها