بانوان طلبه تهذیب و تزکیه نفس را مورد توجه قرار دهند
263134

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: طلابی موفق خواهند بود که در کنار آموزش های علمی به تهذیب و تزکیه نفس نیز بپردازند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی طی مراسمی در مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(سلام الله علیها) اهرم گفت: طلاب خواهر می توانند با درس و مطالعه به درجات عالی علمی برسند کما اینکه طلابی موفق خواهند بود که در کنار آموزش های علمی به تهذیب و تزکیه نفس نیز بپردازند بنابرین مدارس علمیه خواهران این بستر را فراهم کرده است که بانوان علاقمند به علوم دینی بتوانند در این مکتب کسب علم و معرفت کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه بیان کرد: طلبگی راه زیبایی است و حال که حضرت ولی عصر(عج الله تعالی) توفیق شاگردی در مکتبش را نصیبتان کرده این فرصت را غنیمت بشمارید و در محضر اساتید کسب علم و معرفت کنید.                             

در ادامه نشست، سلیمه بابایی نیا مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی اهرم ضمن اشاره به آثار و برکات تحصیل در حوزه علمیه، به تحول در همه عرصه های آموزشی، فرهنگی تبلیغی، پژوهشی و حتی تألیف کتاب درسی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تأکید و به طراحی افق و چشم انداز ۳۰ سال آینده حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات جهادی این مدرسه در راستای مبارزه با بیماری کرونا گفت: از جمله فعالیت های مدرسه در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، راه اندازی کارگاه ماسک در این مدرسه، حضور طلاب در کارگاه های تهیه ماسک، گان و دستکش در سطح شهر و تهیه بسته های کمک معیشتی و اهدا به قشر آسیب پذیر جامعه بوده است.

در بخش دیگری از این مراسم رفیعی پور فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به نقش مهم و حیاتی مدارس علمیه خواهران در جامعه گفت: با توجه به شبهات سنگین جوانان و نوجوانان در فضای مجازی، مدارس علمیه خواهران ظرفیت خوبی برای پاسخگویی به این شبهات و اقناع دینی و منطقی جوانان دارند.

 

 

  

برچسب‌ها