دفاع مقدس حديث ماندگار پايداري و دلاوري است
263175

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(سلام الله عليها) برازجان گفت: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری است.

مریم محمدی در گفت و گو با خبرگزاري كوثر ضمن بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی، قله های بلند رشادت و شهادت را برجای گذاشته و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتنذ.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(سلام الله علیها) برازجان در ادامه افزود: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم و با استعانت از حضرت زینب(سلام الله عليها) نباید اجازه دهیم تا خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شوند.
محمدی در تشریح برنامه های دفاع مقدس بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مسابقه ساخت کلیپ، عکس نوشته و دلنوشته برگزار شد که طلاب شرکت‌کننده در این مدت با به کارگیری سلیقه‌های خود ۳۵ اثر ارائه دادند که در فضای مجازی منتشر شد و در زمان مناسبی از برگزیدگان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران برازجان گفت: از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس فضاسازی مدرسه و بر پایی نمایشگاه های مختلف از جمله صنایع دستی، عکس و کتاب بود.
وي بیان داشت: به منظور تجدید میثاق با شهدا، مدیر مدرسه و جمعی از کارکنان و طلاب بسیجی با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه و غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا و خواندن ادعیه به نیابت از شهدا، یاد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

برچسب‌ها