نیاز جامعه، احیای فرهنگ مقاومت و شهادت است
263348

مبلغ مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله عليها) گراش گفت: نیاز جامعه احیای فرهنگ مقاومت و شهادت است و با فراگیری این فرهنگ، جامعه در مقابل دشمن قوی‌ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کوثر از استان فارس، معظم السادات خرم روز در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با موضوع تحلیل بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالي) برگزار شد، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرده‌اند، فرهنگ مقاومت و استقامت در جنگ است که موجب دور شدن ترس و اندوه از جامعه می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه احیای فرهنگ مقاومت و شهادت است، بیان کرد: فرهنگ مقاومت به هر میزانی که در جامعه فراگیر شود به همان اندازه جامعه در مقابل دشمن قوی‌تر خواهد شد.
مبلغ دینی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت برگرفته از فرهنگ عاشورا و محرم است، اظهار کرد: فرهنگ مقاومت به ما آموخت که با دست خالی نيز می‌شود در مقابل یک دنیا ایستاد و به پیروزی رسید و اگر این فرهنگ برای مردم نهادینه شود دیگر در مقابل دشمن و هیچ نوع طاغوتی ذلیلانه عمل نمی‌کنند.
وی افزود: مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) خروجی جنگ هشت ساله را پیروزی ملت ایران و شکست برای دشمن و رسیدن به این پیروزی را از دست آوردهای مقاومت دانستند.

خرم روز خاطر نشان کرد: دشمن طي سال هاي اخير تلاش‌های زیادی برای کم‌رنگ کردن این فرهنگ در کشور انجام داده ولی از آنجاييكه این فرهنگ ریشه در ایمان و تقوای مردم دارد، ملت بزرگ ایران با آگاهی بیشتر و با روحیه مقاومت در مقابل دشمن ایستادگی می کنند.
 

برچسب‌ها