بالا بردن سطح اندیشه و بصیرت در جامعه زمینه‌ساز ظهور خواهد بود
264625

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: حضور فعال طلاب در سطح جامعه و فضای مجازی برای بالا بردن سطح اندیشه و بصیرت جامعه، زمینه‌ساز امر ظهور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم زهرا ابراهیمیان به مناسبت آغاز ولایت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در نشست مجازی با طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل بیان کرد: ترویج سبک زندگی دینی به خصوص سبک سیره اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، جامعه را از تمام جهات اقناع و اخلاق فردی و اجتماعی را رشد می‌دهد.
وی تصریح کرد: برای تحقق امر ظهور باید دو بُعد فردی و اجتماعی تقویت شود. این‌که هر فردی به‌تنهایی انسان خوبی باشد کافی نیست، بلکه باید در جهت از بین بردن جهل فکری مردم تلاش و سطح آگاهی و بصیرت او را بالا برود.
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل ادامه داد: آیه«یا ایها الذین آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا» به معنای همکاری آحاد جامعه برای تعجیل در فرج است و «رابطوا» یعنی حواست به دیگران هم باشد و به معنای امربه‌معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: جامعه منتظر، جامعه‌ای است که در آن فرهنگ ولایت‌پذیری، کمک مؤمنانه، امربه‌معروف و نهی از منکر، رعایت اخلاق فردی، اجتماعی و سیاسی نهادینه‌شده باشد.
ابراهیمیان خاطرنشان کرد: بیعت با امام زمان(علیه‌السلام) به معنای بالا بردن بصیرت در ولایت‌پذیری با توجه به تمام مشکلات سیاسی و اقتصادی و همچنین گوش به امر ولی‌فقیه بودن تا تحقق امر ظهور است.

برچسب‌ها