۱۰۰ قواره چادر مشکی ميان بانوان محروم شهرستان ملایر توزيع شد
264854

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر از تهیه و توزیع ۱۰۰ قواره چادر مشکی برای بانوان محروم این شهرستان، به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از همدان، پروانه ترکمان اسدی در گفت و گو با خبرگزاري كوثر با اشاره به تهیه و توزیع ۱۰۰ قواره چادر مشکی برای بانوان محروم سطح شهرستان ملایر گفت: این اقدام با همکاری کارگروه عفاف و حجاب حوزه علمیه خواهران استان همدان و کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله عليها) و با مساعدت و حضور آقاي بيگي نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله عليها) ملایر انجام شد.

وی همچنین بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله عليها) پس از دریافت کمک‌های نقدی، به تهیه پارچه و دوخت چادر اقدام کردند و حجت الاسلام والمسلمين برقراری امام جمعه ملایر، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج طلاب و کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان از دوخت چادرها بازديد به عمل آمد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله عليها) ملایر با تاکید بر لزوم توجه به مشاغل مناسب برای بانوان گفت: در این مراسم، نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر، قول مساعدت جهت همکاری با کانون دانش آموختگان را در قالب وام قرض الحسنه جهت خرید چرخ خیاطی داد و همچنین کارگاه عفاف و حجاب کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله عليها) جهت دوخت لباس های اسلامی برای طلاب و عموم بانوان افتتاح شد و تعدادی از طلاب دانش آموخته مشغول به کار شدند.

وی در پایان بیان داشت: حمایت از فعاليت چنین کارگاه هایی علاوه بر آنکه موجب رونق تولید و اشتغال زایی مي شود، در تولید ملزومات حجاب و عفاف نيز موثر خواهد بود.

برچسب‌ها