تشکیل امت واحده مستلزم نمونه برداری از سیره نبوی است
265130

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: احترام و محبت، ویژگی بارز پیامبر(صلی الله علیه و آله) برای الگوپذیری جامعه کنونی بوده و حضرت با گفتار و کردارشان بهترین آداب زندگی را به همه جهانیان آموختند.

خانم زهرا صالحی در گفت و گو با خبر گزاری کوثر از هرمزگان بیان کرد: برترین ویژگی پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) که سبب تحول جامعه شده، اخلاق ایشان است.
 
وی ضمن تاکید بر اینکه حضرت محمد(صل الله علیه و آله و سلم) اسوه اخلاق حسنه و الگوی ادب است، افزود: برجسته ترین ویژگی شخصیتی پیامبر(صلی الله علیه و آله)، محبت ورزی، گذشت، بزرگواری و بلند نظری ان حضرت است که ایشان در همه جوانب در نهایت کمال  بوده به گونه ای که هیچ شخص یا فردی در این زمینه برتر از ایشان نمی توان یافت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(سلام الله علیها) رودان بیان کرد: وجود مقدس پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) برای جهانیان پیوند دهنده قلب ها بوده و همه دنیا می دانند کلید رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در اطاعت از سیره پاک نبوی است.

وی تصریح کرد: عمل زشت و ناپسند دشمنان هیچ آسیبی به این دریای سرشار از مهر و صفا وارد نمی کند بلکه این دشمنان کور دل، شرم سار از عمل منحوس خود بوده و در آخرت نیز دچار عذاب الهی می شود.

وی با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای تالیف قلوب و آسیب شناسی مشکلات بوده و گام برداشتن در مسیر اتحاد، همگرایی، همبستگی و انسجام، دشمن های اسلام را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می‌کند، خاطر نشان کرد: خدمت به اقشار محروم نیازمند جامعه و رسیدگی به مشکلات مستمندان از تعالیم دینی و  توصیه های پیامبر اسلامحئ(صلوات الله علیه) بوده و ریشه در اطاعت از پروردگار متعال دارد و همه اقشار جامعه باید خیر خواه و دلسوز یکدیگر باشند.

برچسب‌ها