مطالعه و انس با کتاب سرلوحه برنامه طلاب باشد
265588

حجت الاسلام اسماعيل محرابیان كارشناس ديني گفت: مطالعه از ملزومات طلبگی است که باید سر لوحه برنامه های حوزه های علمیه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، حجت الاسلام اسماعيل محرابیان در مراسم طلیعه حضور طلاب جدید الورود مدرسه علمیه عصمتیه بابل در مسجدمحدثین اين شهرستان بیان کرد: شما بانوان جوان اگر می خواهید مسیر طلبگی را به خوبی طی کرده و به موفقیت برسید، باید جامعه پرداز بوده و كشور را مستعد حضور حضرت حجت(عج الله تعالی فرجه الشریف)کنید.
وی افزود: جامعه شناسی در کلام رهبر معظم انقلاب به معنای تکلیف شناسی است و یک طلبه باید تکلیف خود را در آماده سازی جهان برای ظهور حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) دانسته و در این راستا علمش را بالا برده و بر آگاهی هایش بیفزاید.
استاد حوزه گفت: طلبه باید در زمره معتقدین به آیه "الذین یومنون بالغیب" بوده و دائما خود را در محضر پروردگار و در خدمت امام عصر احساس کند تا در این صورت به خواسته های نامشروع دل توجه نکرده و خود را با فرامین الهی وفق دهد تا ترمزی به نام تقوا در او تعبیه شود.
حجت الاسلام محرابیان خاطر نشان کرد: انس با کتاب از ملزومات طلبگی است و شما که در اول این راه قرار دارید باید مطالعه کتاب و پزوهش را سرلوحه برنامه های خود قرار دهید.

برچسب‌ها