کتابخانه مدرسه علمیه خواهران برازجان دارای بیش از 14 هزار کتاب است
265893

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(سلام الله علیها) برازجان گفت: بیش از ۱۴هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف مانند تفسیر، روایی، کلامی، تاریخی، اخلاقی، تربیتی و روان شناسی، کتب مرجع و اهل بیت(علیهم السلام) در کتابخانه این مدرسه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، اکرم خزاعی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: وجود یک کتابخانه و کتابدار با تجربه در هر مدرسه علمیه خواهران می تواند دری از علم و خلاقیت را در ذهن طلاب باز کند.

وی افزود: کتابخانه مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(سلام الله علیها) برازجان با قدمت ۱۶ساله دارای بیش از ۱۴هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف مانند تفسیر، روایی، کلامی، تاریخی، اخلاقی، تربیتی و روان شناسی، کتب مرجع و اهل بیت(علیهم السلام) مورد استفاده طلاب و بانوان قرار گرفته است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(سلام الله علیها) برازجان اظهار کرد: تاکنون به همت کتابدار مدرسه ۳۶۵ هزار عنوان کتاب در نرم افزار فراکاوش ثبت شده است که برابر ۱۰ هزار و ۴۰۰ جلد کتاب به صورت ثبت دفتری می باشد و بیش از هفت سال است که بالاترین آمار ثبت کتاب را به لحاظ سیستمی میان مدارس علمیه خواهران استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

خزاعی با بیان اینکه کتابخانه مدرسه به نوبه خود در سطح استان بی نظیر است، گفت: کامپیوترهای کتابخانه مجهز به اینترنت و نرم افزارهای جامع تفسیری و علوم قرانی می باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(سلام الله علیها) برازجان در ادامه به مزیت دیگر این کتابخانه اشاره کرد و گفت: یک نسخه صحافی شده از تحقیقات پایانی و نرم افزار مقالات پایانی طلاب دانش آموخته وجود دارد که مورد استفاده دانشجویان و طلاب قرار می گیرد.

برچسب‌ها