محورهای بیانیه گام دوم انقلاب با کتابخوانی محقق می شود
265916

استاد دانشگاه آزاد اسلامی جاسک گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به رشد فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین نجفی در نشست پژوهشی مجازی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک گفت: محورهای بیانیه گام دوم انقلاب با کتاب و کتابخوانی محقق می شود و طلاب باید در این باره سر آمد باشند. 
 
وی افزود: مطالعات علمی باعث می شود انسان تقویت و به سوی مبانی  اعتقادی  تحرک داشته و اراده کافی برای مدیریت  امور جامعه را داشته  باشد. 
 
 استاد دانشگاه افزود: حرکت ها در علم آموزی و استفاده بهینه از علم، باعث تربیت استعدادهای داخلی می شود و ثمره اش تمدن سازی برای آیندگان است. 
 
  نجفی با اشاره به آیه "و علّم آدم الاسماء کلها" گفت: اولین  فضیلتی که خدای متعال به انسان داده است علم بوده و حضرت آدم علم را از خدای متعال دریافت کرده، اکنون این علم باید وسعت یافته و زمینه کمال انسانی را فراهم کند. 
 
 وی  در ادامه تصریح کرد: باید در  تالیف کتاب و مطالعه آن پیرامون محوریت بیانیه گام دوم انقلاب مدیریت شود که شناخت ها به خدای متعال که سرچشمه تمامی علوم و فضایل و کمالات تنها اوست، جهت دهی شود. 
 
 کارشناس دینی افزود: طلاب وظیفه دارند به مطالعه، تحقیق، نگارش کتاب وتولید علم بپردازند و مطالعه خود را به دانش تبدیل کنند. 
 
نجفی در پایان گفت: بیانیه با سه محور خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی، بر اساس برنامه ریزی و اصولی است و حوزه های علمیه باید از این فرصت استفاده کنند تا خواسته های الهی را به گوش مردم ایران و جهانیان برسانند.

برچسب‌ها