ترور دامشمند ایرانی، نشانه عجز و ناتوانی دشمن است
266531

مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک گفت: ترور دانشمند ایرانی در این شرایط که دشمن از هر گونه فشار بر ملت ایران درمانده، نشانه عجز و ناتوانی دشمن است‌.

خانم زینب روشنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان ضمن تسلیت بمناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده، بیان کرد:ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع و از دانمشندان هسته ای  در ایامی که با نام هفته بسیج مزین است نشان از کوتاه بودن دست ایادی استکبار و ناتوانی دشمنان اسلام و ایران با تفکر انقلابی و جهادی است.

خانم روشنی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (رحمه الله): "بکشید مارا،ملت ما بیدار تر می شود"، اظهار داشت: ملت ایران از مرگ نمی ترسد و این دلیل بر عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب است که در سیاهی شب متفکران را می کشند.


  وی اذعان کرد: تحریم‌های متعدد و جنگ تحمیلی هرگز نتوانست این انقلاب را از پای دربیاورد چراکه مردم با روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی همواره پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.


استاد حوزه اظهار داشت: دشمن بیش از هر چیزی از تفکر انقلابی و روحیه شهادت‌طلبی  می‌ترسد و هر اقدامی که این تفکر پشتیبان آن نباشد مورد قبول آنان است.

وی بیان کرد: اگر کشور به انرژی هسته‌ای و دانش‌ های جدید رسیده‌ بخاطر تفکر انقلابی بوده و هرجا این تفکر  بوده شکست نخورده، چون تفکر انقلابی حاکم است .


خانم روشنی در پایان گفت: شهادت این سردار و دانشمند والا مقام، باعث خواهد شد به حول و قوه پروردگار، هزاران فخری زاده پا به عرصه جامعه گذاشته و خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شوند.

برچسب‌ها