ترور شخصیت های برجسته، مانع پیشرفت کشور نخواهد شد
266617

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه (س) رودان گفت: قدرت خون به ناحق ریخته شهید حاج محسن فخری‌زاده از وجود ایشان هزاران مرتبه بیشتر است.

خانم عاطفه انصاری در گفت وگو با خبرنگار خبر گزاری کوثر از هرمزگان ضمن تسلیت شهادت حاج محسن فخری زاده دانشمند بزرگ هسته‌ای بیان کرد: انگیزه‌ دشمنان ایران از ترور شخصیت های علمی کشور توقف پیشرفت ایران است و این ترورها هیچ‌گاه مانع پیشرفت ایران نخواهد شد.

استاد حوزه ضمن اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و تروریست‌ها به خیال خود با ترور شخصیت های بزرگ ایران گامی در جهت سرنگونی کشور بر‌می‌دارند افزود: دشمن باید بداند پیشرفت کشور در مسیری است که قائم به یک شخص نیست و شهادت فخری زاده باعث توقف پیشرفت کشور نخواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه ترور شخصیت‌‌های بزرگ نشانه عجز است تصریح کرد: با شهادت دانشمند بزرگ هسته ای، جهانیان یک حرکت تروریستی، ناجوانمردانه‌ و نابخردانه، با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست‌ خبیث‌ را به چشم دیدند.

خانم انصاری با تاکید بر بیانات امام خامنه ای (حفظه الله)"عناصر علمی کم نظیر که جانش را به خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار داد مقام والای شهادت، پاداش الهی برای آقای فخری زاده بوده است" افزود: امروز استکبار شرق و غرب چون از رویارویی مستقیم با جهان اسلام عاجز مانده است راه ترور شخصیت‌های دینی و سیاسی را در پیش گرفته است.

وی در پایان با اشاره به بیانات امام خمینی(رحمه الله)"منطق داشتید ترور نمی‌کردید" خاطر نشان کرد: ترور نشان دهنده این است که فرد از ندای فطرت و عقل خود دور شده و به مکاتب انحرافی روی آورده است.

برچسب‌ها