خواهران طلبه، فرزندان مخلص تربیت کنند
266659

استاد مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک گفت: حضور بانوان در حوزه های علمیه در شرایطی که جامعه درگیر ترورهای ناجوانمردانه است باید سبب تربیت نسل جدید و بااخلاص و پر تلاش برای جامعه باشد.

خانم ساره حسینی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان ضمن تسلیت ترور شهید "محسن فخری زاده" ، بیان کرد: امروز که جامعه در تیررس فرهنگ های مسموم و ترورهای ناجوانمردانه غرب قرار دارد، حضور بانوان برای تحصیل در حوزه های علمیه نشانگر لطف الهی جهت تربیت صحیح فرزندان خانواده و نسل جدیدی برای جامعه  است.

استاد حوزه با اشاره به اینکه بانوان به عنوان نیمی از نسل جامعه به‌ برکت انقلاب و خون شهدا بیدار و صاحب حق شده‌اند، بیان کرد: با وجود چنین دشمنی ها اهداف طلاب و مسئولان حوزوی باید در راستای رشد و تحقق جامعه مهدوی و افزایش تلاش خویش برای جهش تولید علوم اسلامی باشد.

کارشناس دینی تصریح کرد: جامعه دچار انحطاط تربیتی‌ و‌ فرهنگی است‌ و دشمنان با اهداف شوم خود در کنار ترور دانشمندان هسته‌ای، به دنبال ترور فرهنگی بانوان نیز هستند.

وی افزود: نظر به اینکه منابع دین و مکتب شیعه، کتاب، سنت، عقل و اجماع است و بانوان نقش اساسی در تربیت جامعه دارند، باید با مسلح شدن به سلاح های این مسیر، پیام و زیبایی های دین را به درستی دریافت کرده و در گفتار، رفتار، زندگی و برنامه های خود به درستی عمل کنند تا بتوانند دیگران را به سمت حقایق دین رهنمود سازند.

 حسینی پور در پایان بیان کرد: طلاب باید با تلاش خود در تعلیم علم و تهذیب نفس، توطئه ها را خنثی و بانوان جامعه را نیز مسلح سازند.

برچسب‌ها