توجه حداکثری مجلس شورای اسلامی به ساماندهی فضای مجازی ضروری است
267020

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام با اشاره به تلاش های مجلس شورای اسلامی در پیشبرد مسائل فرهنگی جامعه اسلامی گفت: انتظار می رود مجلس تلاش بیشتری برای ساماندهی فضای مجازی و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدی در ديدار با سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی كه در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام برگزار شد، ضمن تقدیر از مواضع صریح وانقلابی خانم فلاحی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق فرمایش حضرت امام(ره) زنان نیمی از جامعه و مربی نیمی دیگر از جامعه هستند، بنابراین بزرگترین نقش تربیتی یک جامعه بر عهده زنان است و حوزه های علمیه خواهران با تربیت مبلغان دینی نقش به سزایی در گسترش فرهنگ و معارف دینی دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام  با اشاره به تلاش های مجلس شورای اسلامی در عرصه های مختلف خواستار توجه بیشتر مجلس به مسائل فرهنگی جامعه، ساماندهی فضای مجازی و برنامه ریزی جهت کاهش آسیب های اجتماعی شد.

وی خواستار حمایت مادی و معنوی از سوی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، جهت اجرای طرح های فرهنگی، پژوهشی و عمرانی حوزه خواهران در سطح استان و کشور شد.

سارا فلاحی در این دیدار ضمن تأکید بر نقش حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی افزود: تربیت خواهران در حوزه های علمیه موجب ایجاد جامعه ای سالم و بانشاط می شود.

وی با اشاره به مشکلات عدیده و شرایط فرهنگی جامعه خاطر نشان کرد: برای حل معضلات و کاهش آسیب های اجتماعی باید به استقلال در فضای مجازی با عملیاتی کردن شبکه ملی اطلاعات و تبیین و ترویج احکام و معارف اسلامی بوسیله بانوان طلبه توجه شود.

برچسب‌ها