برنامه هاي هفته پژوهش در حوزه علميه خواهران كرمانشاه معرفي شد
267284

معاون پژوهش حوزه خواهران کرمانشاه برنامه هاي هفته پژوهش حوزه علميه خواهران اين استان افزود: کارگاه مدیریت پژوهشی برای معاونان پژوهش مدارس استان به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري كوثر از كرمانشاه، خانم مریم مرادی گفت: این کارگاه به منظور آموزش معاونان پژوهش جهت راهبری مستقیم سامانه سیما و پیکربندی برنامه ها و فعالیت های ایشان برگزار شد.

وی گفت: در این سامانه با نام هر مدرسه، کلاس تعریف شده است تا در نهایت به عنوان کارنامه پژوهشی مدارس مورد استفاده و بازدید قرار بگیرد.

معاون پژوهش حوزه علميه خواهران کرمانشاه افزود: تاکنون 17کلاس آموزش تحقیقات پیمایشی، 17 کرسی آزاداندیشی، 25 نشست، پنج ژورنال کلاب، 6 میزگرد، 10 مسابقه، پنج بروشور، سه جزوه، چهار نمایشگاه، چهار جلسه معاونان ، 20 دوره و کارگاه در سامانه سیما برگزار شده است.

این مسئول در ادامه گفت: علاوه بر این برنامه ها، جلسات شورای علمی پژوهشی، کارگروه پژوهش های پایانی و پایان نامه ها و غيره در بستر سامانه سیما برگزار شده که تا کنون راهبری تمام این برنامه ها توسط معاونت پژوهش استان بوده است.

وي همچنین افزود: با این دسترسی، مشکل تداخل برنامه ها مرتفع می شود و مدارس می توانند حتی به صورت همزمان اجرای برنامه داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با واگذاری این امور به مدارس می توان شاهد رشد روزافزون اجرای کمی و کیفی برنامه ها به صورت مجازی در سامانه سیما باشیم.

برچسب‌ها