تقدیر از طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران قزوین
267513

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: با وجود تعطیلی مدارس در این روزها، طلاب حوزه علمیه خواهران برنامه های خود در سنگر مدافعان سلامت، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و تولید ماسک را انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری کوثر، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در مراسم تقدیر از طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران استان قزوین که در مدرسه علمیه فاطمیه برگزار شد، اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین در عرصه مقابله با ویروس خوش درخشیدند و تاکنون خدمات ویژه‌ای ارائه کرده‌اند.

وی افزود: گرچه شعار این روزها حضور در خانه توصیه شده است، اما بانوان حوزوی که در طول سال در برنامه‌های خودجوش جهادی حضوری  فعال دارند، به صورت داوطلبانه در ستادهای مردمی مبارزه با کرونا و کمک به مدافعان سلامت وارد عمل شدند و هم‌اکنون در منازل خود اقدام به تولید ماسک می نمایند.

 حجت الاسلام کاظم لو با تقدیر و تشکر از همت و تلاش طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران استان قزوین در  رزمایش کمک های مؤمنانه، بیان کرد: از احساس مسئولیت و تلاش خستگی ناپذیر همه مدیران، اساتید، کادر، طلاب، مبلغان و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین صمیانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ مهدوی را خودمان به وجود بیاوریم.

برچسب‌ها