شخصیت شناسی و سبک زندگی مادران معصومین و بزرگان دینی در کتاب زنان انسان‌ساز
269938

کتاب شخصیت شناسی و سبک زندگی زنان انسان‌ساز به همت مرکز نشر هاجر منتشر و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران(کوثر)، کتاب شخصیت شناسی و سبک زندگی زنان انسان‌ساز نوشته خانم مریم گلی پور از سوی مرکز نشر هاجر (وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) منتشر شد.

معرفی کتاب:

زن به عنوان بنیان، رکن و مبنای آفرینش از جمله ارزشمندترین مخلوقات خداوند متعال به شمار می رود. شخصیت زن، رفتار، سلوک، فرهنگ و اندیشه او بی گمان در شکل گیری جامعه انسانی نقش مهمی را ایفا می کند.

زن است که می تواند جامعه را اصلاح کند و موجب رشد یا افول جامعه شود. اگر زن انسان ساز از ملت گرفته شود، ملت به شکست و انحطاط دچار می شود.

بر نسل امروز است تا با شخصیت و سبک زندگی اسوه اسوه‌گان، همسران پیام آوران آسمانی و اوصیای الهی، مادران ائمه اطهار، زنان عاشورایی، زنان راوی بانوان مبلغه و سایر زنان انسان ساز آشنا شده و چگونه زیستن را از آنان آموخته و آنان را سرمشق حیات خویش سازند.

کتاب «شخصیت شناسی و سبک زندگی زنان انسان‌ساز» به قلم مریم گلی پور در 336 صفحه و با شمارگان 300 جلد به صورت قطع رقعی و با قیمت 5400 تومان تقدیم علاقه مندان شده است.

«مرکز نشر هاجر» افتخار دارد در جهت تحقق اهداف و رسالت عظیم حوزه های علمیه، یعنی گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بهره گیری از ابزارها و راهکارهای نوین و مناسب نسبت به چاپ و نشر کتب علمی و پژوهشی، اعم از کتب درسی و لوح های فشرده مورد نیاز مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، گام های مفید و مؤثری برداشته و خود را برای تحقق اهداف والاتر و آینده ای درخشان آماده می کند.

برچسب‌ها