برگزاری اولین نشست فرهنگی در سامانه مدرس با موضوع بعثت پیامبر(ص) از نگاه رهبر انقلاب
274182

نخستین نشست فرهنگی با موضوع بعثت پیامبر اکرم(ص) از نگاه مقام معظم رهبری، در تالار فرهنگی سامانه مدرس از سوی معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، سمیه سادات میرناصری، استاد حوزه، در نشست فرهنگی با موضوع بعثت پیامبر اکرم(ص) از نگاه مقام معظم رهبری که در تالار فرهنگی سامانه مدرس و با شرکت  بیش از ۱۲۰ نفر از کادر، اساتید و طلاب مدارس استان مرکزی برگزار شد، در سخنانی گفت: مقام معظم رهبری روز مبعث را روز ولادت برجسته ترین و شریف ترین مفاهیم و ارزش‌ها معرفی می‌کنند و مبعث را به عنوان یک حرکت عملی که بشر را از یک سو به سرمنزل کمال فردی، روحی و معنوی و از سوی دیگر به تعالی زندگی اجتماعی و اصلاح وضع جوامع می رسانند، توصیف می کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز بشریت به دو جریان ناشی از بعثت نیاز تام دارد، یکی برانگیخته شدن فکر و اندیشه و دیگری تهذیب اخلاق، و اگر این دو تامین شود، خواسته‌های بشریت، عدالت، سعادت و رفاه دنیا تامین می شود.

خانم میرناصری افزود: شباهت هایی میان دوران بعثت رسول خدا(ص) و دوران حال حاضر ما وجود دارد، و آن این است که امروز باید انتظار ظهور حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه را داشته باشیم تا با ظهور بعثت‌گونه خودشان، دنیا را نجات داده و راه راست و صحیح را به مردم نشان بدهند.

برچسب‌ها