بانوان طلبه اصفهانی چارچوب های تخصصی یادداشت نویسی را فرا گرفتند
275765

کارگاه پژوهشی با موضوع یادداشت نویسی، به صورت برخط و از سامانه سیما مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برای طلاب مدارس علمیه اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، محمد نصاری، مدیر پایگاه پویش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در کارگاه پژوهشی با موضوع یادداشت نویسی (نوشتن برای فضای مجازی) به تعریف محتوا، اقسام، و بیان نکات ویرایشی پرداخت و گفت: پس از آماده سازی مقاله، آنچه مهم است، انتشار یادداشت یا مقاله ی کوتاه و بلند است. نویسنده باید به دید یک کالای تولیدی و یک محصول به محتوای خود نگاه کند.

وی مرحله پس از انتشار مقاله را تبلیغ و ایجاد اشتیاق در مخاطب بیان کرد و گفت: تعامل با مخاطب، استفاده از وایرال مارکتینگ یا به بازی گرفتن مخاطب و پاسخ به نظرات مخاطبین برای تبلیغ  مقاله، در ایجاد اشتیاق در مخاطب موثر است.

آقای نصاری، در مورد انتشار مقالات در گوگل گفت: گوگل به راحتی متوجه می شود که یک مقاله شرایط استاندارد را کسب کرده است یا نه، بنابراین باید در نوشتن بر اساس ضوابط و قوانین گوگل عمل کنیم و بر اساس نیاز مخاطب حرکت کنیم و مهمتر اینکه، باید نیاز را ایجاد کنیم.

مدیر پایگاه پویش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: در فضای مجازی، محتواهای نامطلوبی وجود دارد که می تواند در فرهنگ و افراد جامعه تاثیرگذار باشد و تنها راه از بین بردن محتوای نامطلوب، انتشار محتوای مطلوب است.

یادآور می شود، کارگاه پژوهشی با موضوع یادداشت نویسی (نوشتن برای فضای مجازی) به صورت برخط و با همکاری مدارس علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) فریدن، زهرائیه نجف آباد، الزهرا(سلام الله علیها) گلدشت، حضرت نرجس(سلام الله علیها) یزدانشهر، حضرت حکیمه سپاهان شهر، زینب کبری(سلام الله علیها) اردستان، فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) ویلاشهر و فاطمیه درچه، به صورت مجازی در سامانه سیما برگزار شد.

برچسب‌ها