برگزاری دورهمی دخترانه، به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) با حضور دختران طلبه
278444

همزمان با روز میلاد فرخنده حضرت معصومه(س)، دورهمی دخترانه، با حضور دختران طلبه مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم اکرم جلالی، مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اراک، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، در حاشیه گردهمایی دخترانه که در سالن ورزشی مجتمع حوزوی خاتم اراک برگزار شد، گفت: این گردهمایی به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختران و با حضور دختران جوان و نوجوان طلبه سطح دو ورودی مقطع سیکل این مدرسه برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه های این دورهمی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در بین بانوان جوان از جمله برنامه های این روز بود که در پایان به گروه ها و نفرات برگزیده مسابقات دوستانه، جوایزی اهدا شد.

این مقام مسئول همچنین به برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: به شرکت کنندگان در این مراسم هدایای فرهنگی اهدا شد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اراک خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه، فراهم کردن زمینه برای روزی شاد و معنوی برای دختران جوان بعد از مدت ها برگزاری برنامه های مجازی بود که تمامی برنامه های ما با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

برچسب‌ها