طلاب جوان از سرزنش ملامتگران ناامید نشوند
280027

مبلغ و استادحوزه خطاب به طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اراک گفت: طلاب جوان از سرزنش ملامتگران خسته و ناامید نشوند و به تحصیل علم در مکتب حضرت زهرا(س) افتخار کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اردوی یک روزه طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) ورودی سیکل، به امامزادگان آستانه با هدف آشنایی هر چه بیشتر طلاب جدید الورود و تشویق بیشتر آنها به حضور در حوزه برگزار شد.

در این اردوی یک روزه، طلاب علوم دینی به شهر آستانه رفته و علاوه بر زیارت امامزادگان آستانه، برنامه های آموزشی و تفریحی نیز داشتند.

خانم نفیسه آشتیانی در سخنانی، با اشاره به اینکه طلاب حوزه علمیه ریحانه النبی(س) ورودی سیکل هستند و به تازگی وارد حوزه علمیه شده اند، گفت: حضور در مدارس علمیه و تحصیل در این مراکز افتخاری برای طلاب جوان است.

استاد حوزه، ضمن تبریک و خیر مقدم به دختران نوجوان برای ورود به عرصه طلبگی، افزود: حضور شما توفیق و دعوتی از جانب حضرت ولیعصر(عج) است چرا که مدیر و صاحب مدارس علمیه، حضرت حجت(عج) است.

وی با تاکید بر اینکه شما باید ارزش این دعوت را بدانید و در این راه اخلاص داشته باشید، خاطرنشان کرد: شما طلاب جوان از سرزنش ملامتگران خسته و ناامید نشوید و افتخار کنید که به تحصیل علم در مکتب حضرت زهرا(س) فراخوانده شده اید.

این استاد حوزه به اهمیت مطالعه اشاره کرد و گفت: کتاب ارواح مهربانی را مطالعه کنند تا با شور و شوق و جدییت بیشتر در این راه قدم بگذارند.

برچسب‌ها