نخستین کتاب مرکز نشر هاجر به زبان اسپانیایی منتشر شد
280191

مرکز نشر هاجر در اقدامی جدید کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» که توسط خانم زهره رحمانی به زبان اسپانیایی ترجمه شده به همت مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به زیور طبع آراسته شد.

این اثر به ترجمه مبحث نماز با شرح تفصیلی انواع نماز، واجبات و مستحبات نماز، شرایط زمان، لباس و مکان جهت ادای نماز براساس کتاب آموزش فقه حجت الاسلام محمدحسین فلاح زاده پرداخته است.

کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» که آموزش نماز به عنوان کاربردیترین مسئله فقهی را با ادبیاتی ساده و قابل فهم بیان کرده برای هر تازه مسلمان اسپانیایی زبان بسیار کاربردی است به گونهای که به صورت روزانه با این مباحث سر و کار دارد.

مترجم کتاب خانم زهره رحمانی در توضیح چگونگی شکلگیری این موضوع برای ترجمه میگوید: موضوع آموزش نماز به زبان اسپانیایی برای اولین بار به عنوان موضوع پایان نامه سطح 3 رشته فقه و اصول در مرکز آموزشهای غیرحضوری حوزه خواهران قم به تصویب رسید و به مدد الهی و حمایتهای بیدریغ مسئولین و راهنمایی اساتید بزرگوار در جلسه دفاعیه به کسب نمره عالی نائل شد و برای نشر و استفاده بیشتر در قالب کتاب چاپ شد.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به سایت https://hajarpub.irیا فروشگاه مرکز نشر هاجر واقع در قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران واحد 114 مراجعه کنند.

نخستین کتاب مرکز نشر هاجر به زبان اسپانیایی منتشر شد

برچسب‌ها