فرزندانمان را در هیات سلیمانی، حسینی تربیت می کنیم
282426

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) محمودآباد گفت: طلبه های این مدرسه، برای آشنایی و مانوس بودن کودکان با آرمان های عاشورا، هیات نسل سلیمانی را تشکیل داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم زهرا حسینی با اشاره به برنامه های اجرا شده در ایام محرم حسینی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر، برنامه هایی در راستای آشنایی بهتر طلاب با وقایع عاشورا، امام حسین(علیه السلام) و اصحابش برگزار شد و حسینیه ای در فضای مجازی تشکیل شد که در آن به شبهات و پرسش های طلاب جدید الورود در زمینه های تاریخی و سیاسی و اخلاقی پاسخ داده شد و مبلغان مدرسه در این باره به سخنرانی پرداختند.

وی افزود: از اقدامات دیگر در این ایام، برپایی ایستگاه مطالعاتی کربلا و برگزاری سیر مطالعاتی متناسب با این ایام در جمع کادر حاضر در حوزه بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله) محمودآباد تصریح کرد: ما در این ایام، اعزام طلبه به آرامستان برای غسل و تکفین اموات را داشتیم و جمعی از طلبه ها در پخت غذای نذری با هیات های مذهبی مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: طلاب در فضای مدرسه، به فضاسازی متناسب با محرم پرداختند و هیات "نسل سلیمانی" را برای کودکان، با هدف آشنایی و مانوس بودن این نسل با آرمان های عاشورا، برپا کردند.

برچسب‌ها