سه شنبه مهدوی در هفته دفاع مقدس با حضور مادر شهید برگزار شد
284403

معاون فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر گفت: برنامه سه شنبه های مهدوی، در این هفته در مزار شهدا، واقع در پارک نوید شهرستان نوشهر با موضوع هفته دفاع مقدس و با دعوت از یکی از مادران شهید این شهرستان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه علمیه خواهران، معاون فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله) نوشهر، با اشاره به بزرگداشت ایام دفاع مقدس، از برگزاری مراسم ویژه این ایام و نصب بنر در بلوار منتهی به ساختمان مدرسه و فعالیت در مدرسه و فضای خارج از آن خبر داد.

وی گفت: با توجه به این که در هفته دفاع مقدس نگاه ویژه ای به قشر بانوان نمی شد، لذا این مدرسه اقدام به برگزاری یک ویژه برنامه در پارک بانوان شهرستان نوشهر با مضمون هفته دفاع مقدس برای بانوان کرد.

خانم حسنی در ادامه بیان کرد: از دیگر فعالیت های انجام شده مدرسه در این ایام، فعالیت در فضای مجازی بوده که شامل بارگذاری کلیپ های ویژه هفته دفاع مقدس و همچنین برگزاری مسابقه ساخت کلیپ با همین موضوع بوده است.

وی در انتها گفت: طبق روال گذشته، برنامه سه شنبه های مهدوی، در این هفته در مزار شهدا، واقع در پارک نوید شهرستان نوشهر، با موضوع هفته دفاع مقدس و با دعوت از مادر یکی از شهدای این شهرستان برپا شد.

برچسب‌ها