سفر استانی معاون آموزش مرکز، سفری کاربردی و امیدبخش برای استان است
284773

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، سفر استانی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران را، سفری کاربردی و امیدبخش دانست و گفت: امید است این حرکت ارزنده شما، الگویی برای دیگر مسئولین باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین تهرانی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با حضور در دفتر امام جمعه شهرکرد، با وی دیدار و گفتگو کردند.
 
در ابتدای این دیدار، مدیر حوزه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، ضمن اشاره به حمایت امام جمعه شهرکرد از حوزه های علمیه خواهران، گزارشی از وضعیت حوزه خواهران استان و برخی مشکلات را بیان کرد.
 
در ادامه این دیدار، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، وجود مدارس علمیه خواهران را برای هر شهر بسیار اثرگذار دانست و گفت: استعدادهای بسیار خوبی در طلبه های خواهر استان شناسایی شده که باید مورد حمایت قرار گیرند. این حمایت ها می تواند با افزایش رشته‌های سطح3 و تاسیس رشته های سطح4 در استان محقق شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین تهرانی افزود: یکی از اهداف سفر استانی، تبیین برنامه ها و طرح هایی ست که در مرکز تدوین می شود.
 
وی هدف دیگر از این سفر را، حضور در مدارس استان، دیدن ظرفیت‌ها و بررسی فضاهای آموزشی، آشناشدن با مشکلات مدارس و طلاب و اساتید و امیدبخشی طلاب خواهر عنوان کرد.
 
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به مشکلات مالی حوزه های علمیه خواهران گفت: باید ایجاد منابع پایدار برای مدارس را پیگیری کرد تا در این زمینه مشکلات کاهش یابد.
 
وی عنایت ویژه امام جمعه شهرکرد نسبت به حوزه علمیه خواهران را بسیار مهم و اثرگذار و موجب دلگرمی طلاب و اساتید دانست.
 
در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ضمن خیرمقدم به معاون آموزش مرکز، سفر استانی را در صورتی کاربردی و امیدبخش دانست که باحوصله و صرف زمان مناسب انجام گیرد و بازدید از مدارس علمیه خواهران جهت بررسی و ارزیابی دقیق مسائل و رصد درست را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: امید است این حرکت ارزنده شما، الگویی برای دیگر مسئولین باشد.
 
امام جمعه شهرکرد، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال بختیاری را طلبه ای فاضل، پیگیر و بااخلاص توصیف کرد که با انگیزه مناسب توانسته در مدت کوتاه پذیرش مسئولیت، کارهای مهمی انجام دهد.
 
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: تمام توان خویش را جهت حمایت از حوزه علمیه خواهران خواهم گذاشت.
 
وی در پایان یادآورشد: حوزه های علمیه خواهران نقش محوری در ترویج دینداری صحیح دارند که با پیگیری‌های صورت گرفته، بسیاری از جلسات خانگی بانوان را طلاب تحصیلکرده حوزه اداره می کنند که این امر برای تبلیغ و بیان صحیح احکام و مسائل دین، لازم است.
 
خاطرنشان می شود معان آموزش حوزه های علمیه خواهران با هیات همراه، در سفری چهارروزه به استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بازید از مدارس علمیه این استان در شهرهای مختلف، جلسات و نشست هایی با طلاب و اساتید و کادر مدارس برگزار کرد.

برچسب‌ها