دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان
285257

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان به منظور بررسی و حل مشکلات مربوط به طلاب و اساتید، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان با حجت‌الاسلام مختاری مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان دیدار و درخصوص مشکلات مربوط به اساتید، مبلغین و طلاب خواهر به گفتگو پرداختند.
 
در این دیدار که با حضور معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران و معاونین مرکز خدمات استان برگزار شد، در رابطه با مشکلات معیشتی، مسکن، بیمه و امور فرهنگی طلاب خواهر رایزنی و تبادل نظر صورت گرفت.
 
بخشی از مطالبات مدیر حوزه علمیه خواهران از مدیر کل مرکز خدمات عبارتند از برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس با همکاری  مرکز خدمات استان، پیگیری بیمه ی اساتید، طلاب و مبلغات مدارس طرح امین، پیگیری و رفع مشکل غیر فعال بودن پرونده ی طلاب، برنامه ریزی جهت برگزاری جلسه مرکز خدمات با مرکز مدیریت برادران و خواهران به منظور تبادل نظر در رابطه با مسائل مشترک، تفاهم نامه مابین مدیریت حوزه خواهران و مرکز خدمات استان مربوط به مباحث فرهنگی، حضور مدیر کل مرکز خدمات استان در مدارس و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و حضور پزشک متخصص در مدارس استان جهت چکاپ و معاینه کادر، اساتید و طلاب بودند.

برچسب‌ها