نشست مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان
285526

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان دیدار و در خصوص برخی از موضوعات و مباحث مربوط به مدارس علمیه، اساتید، مبلغین و طلاب خواهر استان به گفتگو پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با آقای محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، پیرامون موضوعات مختلف از جمله وضعیت مراکز نیکوکاری مدارس علمیه خواهران استان، استفاده از ظرفیت فرهنگی_ تبلیغی خواهران مبلغه، ارائه راهکارهای مناسب جهت همکاری بیش از پیش دو نهاد و ... رایزنی و تبادل نظر صورت گرفت.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، ضمن ارائه‌ی گزارشی از وضعیت مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری، همکاری بین حوزه خواهران و کمیته امداد را بسیار مغتنم و راهگشا دانست.

در ادامه‌ی این نشست، مدیر کل کمیته امداد استان نیز با اشاره به میزان امکانات و ظرفیت های موجود، آمادگی خود را در خصوص همکاری لازم بین کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران اعلام کرد.

در این نشست مقرر شد وضعیت مراکز نیکوکاری مدارس علمیه خواهران بررسی و گزارشی از وضعیت این مراکز به کمیته امداد استان ارسال و پس از بررسی های لازم، مجوز راه اندازی مراکز نیکوکاری برای مدارس صادر شود.

همچنین مقرر شد خواهران مبلغه‌ی توانمند، به کمیته امداد حضرت امام(ره) معرفی و از ظرفیت آنها در بخش معاونت فرهنگی کمیته امداد استفاده شود.

برچسب‌ها