تسریع در انجام واکسیناسیون جزو اولویت اول مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری باشد
285527

مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال وبختیاری در جلسه با مدیران مدارس استان با اشاره به لزوم پیگیری و نظارت بر روند انجام واکسیناسیون کادر، اساتید و طلاب، تسریع در انجام واکسیناسیون را جزو اولویت اول مدارس دانست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در دیدار و گفتگویی که با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران چهار محال و بختیاری صورت گرفت، مدیران مدارس علمیه خواهران استان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها، در رابطه با مسائل جاری مدارس، رایزنی و تبادل نظر کردند.
 
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به لزوم پیگیری و نظارت بر روند انجام واکسیناسیون کادر، اساتید و طلاب، تسریع در انجام واکسیناسیون را جزو اولویت اول مدارس دانست و مقرر گردید کلاس های درسی به صورت تلفیقی (حضوری- مجازی) برگزار شود و هم اندیشی لازم جهت برگزاری امتحانات متمرکز صورت پذیرد.
 
وی در ادامه با اشاره به لزوم راه اندازی مقطع سطح۳ در مدارس علمیه خواهران واجد شرایط استان چهارمحال و بختیاری، برنامه ریزی لازم و دقیق برای راه اندازی سطح۳ در مدارس فارسان، بروجن و لردگان را ضروری دانست.
 
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در پایان این دیدار با اشاره به فراهم شدن مقدمات سفر مشهد مقدس، خواستار تسریع در اعلام اسامی متقاضیان و برنامه ریزی دقیق برای این سفر معنوی شد.

برچسب‌ها