برگزاری جلسه ارزیابی مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری
285528

جلسه‌ی ارزیابی مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با حضور خانم طباطبایی، نماینده‌ی معاونت امور حوزه های علمیه خواهران از طریق ارتباط برخط، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جلسه ی ارزیابی مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با حضور خانم طباطبایی نماینده‌ی معاونت امور حوزه های علمیه خواهران، از طریق ارتباط برخط (در بستر اسکایپ) و مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.
 
در این جلسه، خانم طباطبایی، مهمترین شاخص موفقیت های مدیران در مدارس را داشتن طرح و برنامه های عملیاتی علمی، فرهنگی و پژوهشی عنوان کرد.
 
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، بکارگیری جوانان انقلابی و متعهد در ایجاد نشاط و انگیزه ی طلاب و رشد و پرورش آنان را شرط اصلی فعالیت در حوزه ها دانست.
 
در پایان، خانم تقیان رییس اداره ساماندهی و نظارت استان خاطرنشان کرد: وظیفه ی مدیران مدارس علمیه خواهران، شناسایی و پرورش کادر و نیروی انسانی متعهد و با تقوا جهت ایجاد جامعه ای متعالی در راستای تحقق زمینه های ظهور است.
 
وی افزود: یکی از اهداف عالیه حوزه های علمیه خواهران، کادرسازی با اولویت شایسته سالاری است.

برچسب‌ها