رئیس کل دادگستری استان چهار محال و بختیاری با مدیر حوزه علمیه خواهران استان دیدار و گفتگو کرد
287878

رئیس کل دادگستری استان چهار محال و بختیاری و جمعی از اهالی شهر سامان با حضور در محل مدیریت استان، با مدیر حوزه علمیه خواهران استان با هدف بررسی تاسیس و راه اندازی حوزه علمیه خواهران شهر سامان، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهار محال و بختیاری با رئیس کل دادگستری استان و جمعی از اهالی شهر سامان در محل مدیریت استان، دیدار کردند.
 
در این دیدار در رابطه با تاسیس و راه اندازی حوزه علمیه خواهران شهر سامان گفتگو شد.
 
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین هاشمی ضمن بیان شرایط و ضوابط تاسیس و راه اندازی مدرسه علمیه‌ی جدید، آمادگی خود را جهت همکاری لازم طبق قوانین و ضوابط مربوطه در شهر سامان اعلام کرد.
 
در ادامه آقای احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه نیز توضیحاتی در رابطه با شرایط و امکانات موجود اعم از محل ساختمان حوزه، تجهیزات ساختمان، وضعیت مالی و ... ارائه و خواستار همکاری مدیریت استان جهت راه اندازی مدرسه علمیه سامان شدند.
 
 در این دیدار مقرر شد درصورت پذیرش تعهدات مالی از سوی هیئت امناء مدرسه، همکاری و پیگیری های لازم از سوی مدیریت استان در راستای راه اندازی این مدرسه علمیه انجام پذیرد.

برچسب‌ها