حمایت مرکز برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران از برنامه‌های اقتضایی مدیریت های استانی
288043

مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران، در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر برنامه ریزی مدیریت های استانی بر اساس اقتضائات منطقه ای، گفت: برنامه های مدیریت های استانی، که با شناخت کامل از ظرفیت های موجود در استان، پیشنهاد گردند، حمایت و پشتیبانی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران، با هدف بررسی روند برنامه ریزی مدارس و بازدید از مدارس مناطق محروم به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد. 
 
در این سفر سه روزه، آقای شهیدی رئیس اداره برنامه ریزی اجرایی، آقای قربانی رئیس اداره بودجه و آقای محمدیان کارشناس اداره آمار و اطلاعات نیز حضور دارند.
 
در صبح اولین روز سفر در روز سه شنبه 16 آذر، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهار محال و بختیاری در دیدار با مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران، ضمن خوش آمدگویی، در خصوص مسائل و مشکلات مدیریت استان گفتگو و تبادل نظر کرد.
 
در این گفتگو مسائلی همچون هئیت امنای مدارس، مدیران مدارس، اساتید، کارکنان، پذیرش، برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی -تربیتی، برنامه و بودجه، امکانات و تجهیزات مدارس، منابع پایدار و مسائل و معضلات فرهنگی ـ اجتماعی استان چهار محال و بختیاری مطرح و بحث شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور با تاکید بر اینکه مدیریت های استانی، باید با شناخت کامل از استعداد و ظرفیت های موجود در استان و نیز شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف، به پیشنهاد برنامه ها اقدام کنند، از جمله اهداف سفر به استان ها را، شناخت میدانی از وضعیت برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در سطح استان ذکر کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم این مسأله در مدیریت های استانی نهادینه شود که برنامه ریزی خود را با توجه به اقتضائات واقعی استان و در مقایسه با وضعیت مطلوب انجام دهند و برای این امر لازم است بین ستاد و مدیریت استان رابطه موثر و هدفمند به وجود بیاید. ستاد هم ضمن دادن اختیارات لازم و مکفی در این زمینه به مدیریت استان، از برنامه‌های قابل دفاع حمایت و پشتیبانی به عمل می آورد.

برچسب‌ها