بازدید مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران از مدرسه علمیه الزهراء(س) لردگان
288044

حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور، مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران و هیئت همراه با هدف بازدید از امکانات و فضای مدرسه علمیه الزهراء(س)به شهر لردگان سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در جریان سفر مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران کشور به استان چهارمحال و بختیاری، در اولین روز سفر، حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور و هیئت همراه با حضور در مدرسه علمیه الزهراء(علیها السلام) لردگان با مدیر و کادر این مدرسه دیدار و گفتگو کردند.
 
در این جلسه که آقای شهیدی رئیس اداره برنامه ریزی اجرایی، آقای قربانی رئیس اداره بودجه و آقای محمدیان کارشناس اداره آمار و اطلاعات از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز حضور داشتند، خانم قنبری مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) لردگان و معاونان آموزش، پژوهش، فرهنگی و اداری مالی این مدرسه، هریک به صورت جداگانه گزارشی از عملکرد برنامه ها و فعالیت های خود ارائه و به بیان کاستی ها در این عرصه ها پرداختند.
 
خانم قنبری ضمن اشاره به اهمیت وجود منابع پایدار در حوزه علمیه، برخی از مشکلات مالی مدرسه از جمله هزینه های مربوط به ساخت خوابگاه، تجهیز مدرسه، سالن ورزشی، هزینه های جاری و ... را بیان و خواستار همکاری بیش از پیش شد.
 
وی در ادامه با بیان مشکلات مربوط به حقوق و مزایای اساتید و هزینه ی ایاب و ذهاب، خواستار تخصیص صندوق قرض الحسنه برای اساتید و معاونین شد.
 
مدیر کل برنامه و بودجه نیز ضمن معرفی اعضای تیم مرکز برنامه ریزی، در خصوص فرایند برنامه ریزی و برنامه های مصوب مدرسه و میزان پیشرفت آنها نکاتی را خاطرنشان ساخت و درباره‌ی فرایند برنامه ریزی و برنامه های مصوب مدرسه و میزان پیشرفت آنها نکاتی را یادآور شد.
  
همچنین حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و معاونان مدرسه به بیان رویکرد جدید برنامه ریزی و تخصیص بودجه پرداختند و در خصوص رفع برخی مشکلات و کاستی های مدرسه قول مساعدت و پیگیری دادند.
 
در پایان از فضای مدرسه بازدید به عمل آمد.

برچسب‌ها