دیدار معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با مدیران حوزه‌های خواهران سمنان و چهارمحال و بختیاری
293541

مدیران حوزه های علمیه خواهران استان های سمنان و چهارمحال و بختیاری با معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیران حوزه های علمیه خواهران استان های سمنان و چهارمحال و بختیاری به صورت جداگانه با حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی تهرانی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها که در دفتر معاون آموزش مرکز انجام شد، حجت الاسلام مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به همراه معاونین ضمن دعوت از حجت الاسلام والمسلمین تهرانی برای سفر به استان سمنان و شرکت در همایش اساتید استان، برخی از مسائل آموزشی استان را نیز مطرح کردند.

در این دیدار مسائل آموزشی همچون بررسی مشکلات اجرای سطح 4 برای کادر، تأسیس رشته های جدید و تثبیت نظام آموزشی ترکیبی(جضوری و مجازی) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در دیدار دوم نیز حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به همراه معاونین ضمن تشکر از حجت الاسلام والمسلمین تهرانی برای انجام سفر به چهارمحال و بختیاری که موجب رضایتمندی طلاب، اساتید و کادر مدارس و استان شد، برخی از مسائل آموزشی استان را نیز مطرح کردند.

در این دیدار حجت الاسلام قاسمیان سرپرست اداره کل اساتید و حجت الاسلام حسین زاده مسئول سفرهای استانی معاون آموزش مرکز توضیحاتی در خصوص برنامه‌های اقدام سفر به این استان ارائه دادند.

برچسب‌ها