عدم توجه به مسئله افزایش جمعیت آسیب های زیادی برای جامعه در بر دارد
295223

استاد حوزه در نشست فرهنگی با موضوع "جایگاه زنان در انقلاب اسلامی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین جهاد" گفت: اگر افزایش جمعیت، جدی گرفته نشود، آسیب‌های زیادی به جامعه اسلامی وارد می‌شود،

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران؛ نشست فرهنگی با موضوع "جایگاه زنان در انقلاب اسلامی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین جهاد" با سخنرانی خانم کوهی در مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک به صورت مجازی برگزار شد.  

خانم کوهی در ابتدا جلسه  به واکاوی جهاد تبیین  که در ۱۹ بهمن توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد، پرداخت و سپس وظیفه طلاب را در این زمینه بیان کرد.

 ‌وی با بیان اینکه یکی از موارد مهمی که در جهاد تبیین باید مورد توجه قرار گیرد، جایگاه زنان در خانواده و حضور اجتماعی و علمی پژوهشی آنان قبل و بعد از انقلاب است، به مساله زنان پرداخت و آنان را از مهمترین قشری که هم مورد توجه انقلاب و نیز مورد توجه دشمنان انقلاب هستند، دانست.

‌ وی افزود: یکی از بهترین منابعی را که می توان دراین راستا مورد استفاده قرار داد، کتاب صعود چهل ساله است.

خانم کوهی خاطرنشان ساخت: یکی از دغدغه های این روزهای ایران اسلامی و کشورهای مسلمان، مساله جمعیت است. اگر افزایش جمعیت توسط تمام فعالان فرهنگی و به ویژه طلاب جدی گرفته نشود، آسیب‌های زیادی به جامعه اسلامی وارد می‌شود، با توجه به نگاه ویژه رهبر حکیم انقلاب به این موضوع،  طلاب مکلفند که در این زمینه تلاش مضاعفی داشته  باشند.

برچسب‌ها