تجلیل از سفیران رضوان مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز
295232

در نشستی در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، ضمن بررسی راه های جذب حداکثری برای سال تحصیلی 1400-1401، از طلاب فعال در کانون رضوان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به منظور تشکیل ستاد پذیرش و چگونگی جذب حداکثری در سال تحصیلی 1401-1400 نشستی با حضور مداحان، استادیاران، سرمربی صالحین، دبیر کانون دانش آموختگان، مسئول کانون خادمیاران رضوی، مسئول مرکز نیکوکاری و تعدادی از طلاب فعال و مدیر و معاونین و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز برگزار شد. 
 
در این جلسه شیوه ها و راههای جذب حداکثری بررسی شد و در خصوص تبلیغ چهره به چهره، حضور درمدارس دبیرستان، پایگاههای بسیج شهری و روستایی، برگزاری نشست های توجیهی برای افرادی که شرایط ثبت نام دارند، حضور در جلسات خانگی و مناسبتهای مذهبی وملی ،تاکید شد. 
 
همچنین فعالیت هایی از طریق فضای مجازی و ارسال پیامک در گروه ها و رسانه ها و پایگاه های خبری در سطح شهر و روستا، تبلیغ در نماز جمعه و مساجدی که نماز جماعت برپا است،و نصب بنر در سطح شهر از مواردی بود که بنا شد در این باره اقدام مناسب صورت گیرد.
 
 در پایان جلسه از طلابی که در کانون رضوان درسال گذشته فعالیت داشتند تقدیر به عمل آمد. 
 
همچنین جلسه ای دیگر با حضور فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز و استادیار و سرمربیان صالحین و فرمانده بسیج جامعه زنان در این مدرسه علمیه برگزار شد. در این جلسه جناب سرهنگ یوسفوند بر همکاری لازم جهت حضور مبلغات در پایگاه های بسیج و تبلیغ چهره به چهره تاکید کرد و اظهار داشت: درصورت نیاز وسیله نقلیه در اختیار حوزه خواهران قرار می دهند.

برچسب‌ها