دیدار مدیر حوزه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با سرپرست جدید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران
295851

حجت الاسلام هاشمی با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور با حجت الاسلام و المسلمین فاضل، سرپرست جدید این مرکز دیدار و درخصوص مباحث مربوط به مدارس علمیه استان به گفتگو پرداخت.

به گزارش پايگاه خبري و رسانه اي حوزه هاي علميه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی هاشمی با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قم، با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، سرپرست جدید حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین فاضل بعنوان سرپرست حوزه های علمیه خواهران؛ برای ایشان در این عرصه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری؛ در رابطه با موضوعاتی از جمله ارتقا رشد فکری و علمی طلاب، اعزام اساتید اخلاق به استان، حقوق و سنوات مدیران، پذیرش و جذب طلاب ورودی سال تحصیلی جدید، تسهیل شرایط جهت راه اندازی سطح3 و 4 در مدارس استان و ... گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی هاشمی، در ادامه از حجت الاسلام والمسلمین فاضل برای حضور در استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از مرکز و مدارس علمیه خواهران استان دعوت بعمل آورد.

در پایان این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین فاضل ضمن تشکر از حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، آمادگی خود را جهت سفر به استان و بازدید از مدارس و عزم جدی برای رفع مشکلات اعلام نمود.

برچسب‌ها