مبادا سختی های دینداری در عصر غیبت، دست ما را از دامن امام زمان(عج) جدا کند
295912

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه رمز بقاء شیعه، شور حسینی و پرچم سرخ شهادت و انتظار فرج و پرچم سبز انتظار است، گفت: مبادا سختی های دینداری در عصر غیبت، دست ما را از دامن امام زمان(عج) جدا کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در گفتکویی، ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت مهدی(عج) و توصیه اکید بر قرائت دعای فرج و آمادگی برای موثر بودن در عصر ظهور گفت: در طول تاریخ رمز بقاء شیعه، شور حسینی و پرچم سرخ شهادت که مثل موتوری پرقدرت در طول تاریخ دائما خون جهاد و حماسه به کالبد شیعه تزریق می کند و دیگری انتظار فرج و پرچم سبز انتظار، که شیعه را در زیر ضربات مهلک و مداوم دشمنان تیز چنگ و رنگارنگ خویش پیوسته به پیروزی در آینده دلگرم ساخته و از یاس و پذیرش شکست باز می دارد.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه شعبان ماهی است که، سلسله جنبان قیام عاشورا و منجی موعود هر دو در این ماه دیده به گیتی گشوده اند، تاکید داشت: کتاب "علماء الفضیله" اثر مرحوم علامه امینی، شاهدی است بر اتفاق و اجماع دشمنان شیعه از بنی امیه به بنی عباس و امپراتوریه عثمانی تا به امروز؛ که برحسب و نابودی شیعه است.

همچنین وی در ادامه، تاخیر در ظهور حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداء) را در نبود یاران کافی و آماده، برای امام معصوم دانست و با استناد به کلام حضرت علی(علیه السلام) در آخر خطبه شقشقیه، قیام حجت را در گرو وجود ناصر و یاران کافی بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، رمز جدانشدن از ولی خدا و توفیق شهادت در رکاب امام علی(علیه السلام) را، داشتن علم، بصیرت، دینداری عالمانه، قطع وابستگی، تعلق به دنیا و دل کندن از خود دانست. 

وی در پایان از طلاب حوزه علمیه خواهران خواست خود را برای خدمت به اسلام عزیز و ماندن در جبهه حق تربیت کنند و اینکه مبادا سختی های دینداری در عصر غیبت، دست ما را از دامن امام زمان(عج) جدا کند. 

برچسب‌ها