برگزاری ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ در کنار تربت پاک شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری
295927

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استان در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و در جوار تربت پاک شهید گمنام، ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ شمسی همراه با برگزاری سخنرانی، رونمایی از پرچم های حرم های مقدسه و برنامه های متنوع دیگر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ شمسی، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استان چهارمحال و بختیاری، در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و در جوار تربت پاک شهید گمنام، همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز شد.

در این مراسم، همراه با قرائت دعای تحویل سال، زیارت عاشورا، سخنرانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی بود.

این مراسم که به همت معاونت فرهنگی_تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، دارای برنامه‌های جذاب دیگری از جمله رونمایی از پرچم های مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)، راه اندازی موکب پذیرایی از زائران شهید گمنام، توزیع بسته های فرهنگی (مهر کربلا، تسبیح و ...) بود.

 این برنامه تا ساعت ۲۱ ادامه داشت و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به پایان رسید.

وی ضمن تاکید بر توسل و توجه بیشتر به حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء و آمادگی برای عصر ظهور گفت: صراط مستقیمی که در نمازهای یومیه از خداوند طلب می‌کنیم، در واقع طلب شهود باطن عالم و حقیقت و درون گناه است.

مدیر حوره علمیه خواهران چهارمحال وبختیاری در ادامه تصریح کرد: هدایت، نه تنها دانش دل، بلکه بینش دل است و مهتدی کسی است که نه تنها حق را بداند بلکه آن را ببیند، لذا دانشی هدایت است که به بینش منتهی شود و به بار عمل بنشیند و گرنه، دانشمند فاقد بینش، مبتلای به نوعی کوری است.

در پایان، با قرائت دعای فرج و توسل به حضرت ولی عصر علیه السلام مراسم به پایان رسید.

برچسب‌ها