فعالیت تبلیغی طلاب جهادی استان بوشهر در سواحل دریا در ایام نوروز
296001

طلاب جهادی و فرهنگی حوزه های علمیه استان بوشهر همزمان با آغاز سال جدید، با برپائی غرفه های فرهنگی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سواحل استان بوشهر، به فعالیت های تبلیغی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با آغاز سال جدید و نوروز، طلاب جهادی و فرهنگی حوزه های علمیه استان بوشهر با حضور در سواحل استان بوشهر، با برپائی غرفه های فرهنگی، اجرای نماز جماعت، اجرای بازی های ساحلی و جذاب برای کودکان و اهداء جوائز به افراد در ایام تعطیلات نوروز به فعالیت پرداختند.

در شب پایانی این برنامه های فرهنگی که در روز طبیعت و با حضور اقشار مختلف مردم در ساحل ریشهر برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: انسان ها به دنبال این هستند که خاطرات خود را ماندگار کنند، بعضی با نوشتن یک دست نوشته و بعضی با گرفتن عکس و برخی با به جا گذاشتن یک کار خوب از خود، خاطره ای از خود به یادگار می گذارند.
 
وی افزود: انسان نزد خدا یادگاری هایی دارد. یکی از یادگاری های انسان نزد خدا این است که باید شکرگزار نعمت های خدا باشد تا برای او بعنوان یادگار بماند. اگر دریا را نگاه کردیم و به یاد آفریننده دریا افتادیم، این به یادگار نزد خداوند می ماند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تاکید کرد: یکی از یادگاری هایی که نزد خدا می ماند، کمک کردن به دیگران برای رضای خداست و دیگری یاد امام زمان(عج) بودن در همه ایام.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان باید اهل مراقبه باشیم، گفت: در بعضی از ادعیه داریم که می فرماید: خدایا به جلال و عظمت تو پناه می بریم از اینکه ماه رمضان تمام شود و ما بخشیده نشویم و گناهی در کارنامه ما باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: در این ماه سعی کنیم ارتباط با خدا را بیشتر کنیم، درب خانه خدا باز است و نجوا کردن در شب های این ماه با خدا را فراموش نکنیم. با یادآوری نعمت های خداوند به شکر خدا بپردازیم. نعمت سلامتی، نعمت عقل، نعمت دریا، همه این نعمات بهانه ای است برای ارتباط داشتن با حضرت حق.

در پایان این مراسم از تعدادی طلاب خواهر بابت برگزاری برنامه های فرهنگی تفریحی در ساحل، تقدیر بعمل آمد.

 

برچسب‌ها