تخصیص چهارده میلیارد ریال به پروژه های عمرانی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری
296389

رییس سازمان برنامه و بودجه استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان، از تخصیص چهارده میلیارد ریال به پروژه های عمرانی حوزه علمیه خواهران این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان پیگیرآخرین وضعیت بودجه های عمرانی حوزه علمیه خواهران شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری؛ توجه و نگاه ویژه به فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی در استان و توانمند کردن حوزه های علمیه در راستای خدمت علمی و فرهنگی به مردم را از نکات بسیار مهمی دانست که مسئولین باید توجه جدی به آنان داشته باشند.

در ادامه دکتر شهریارپور، ضمن تقدیر از حضور و پیگیری های جدی آقای هاشمی و اعلام آمادگی هرگونه همکاری با حوزه های علمیه خواهران، خبر از تخصیص و واریز مبلغ چهارده میلیارد ریال (حساب شورای عالی حوزه های علمیه خواهران) به پروژه های عمرانی حوزه های علمیه خواهران داد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در پایان اعلام کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مراکز فرهنگی و توانمند کردن آنها جهت ایفای نقش موثر در راستای تربیت جوانان مومن و انقلابی دارند و امید است با اقدامات جهادی خود، موجبات رضایت حضرت ولی عصر(عج) را فراهم نمایند.

 

برچسب‌ها